Friday 3 November 2017

Forex Black Bok Kopi


ForexBlackBook (Dustin Pass) Review Besøksside Theyve ga ut en indikatormal og viste hvordan man handler den på video. Påstanden er at den ikke omhenger, kanskje pilene som brukes til oppføring, men ikke trendindikatoren gjorde det. De ba om tilbakemelding på siden deres, så jeg sendte inn noen kommentarer og spørsmål, ikke noe ekkel, akkurat hvordan kan dette bli testet når det gjøres i bevegelse og mål. De dro alle andre kommentarer fra folk som så på historien og trodde at det var neste hellige gral, men de ser ikke hele bildet. Mitt innlegg ble slettet. Det var ingen kommentarer eller forklaringer. Dette i seg selv bør være en stor advarsel. Jeg har plassert seks handler ved hjelp av systemet med en god stoppavstand (langt under tidligere nedturer). Ive hadde tre handler tapt. to løper med tap og en fortjeneste. Min ydmyke mening er at indikatorene ikke er like pålitelige som de først vises. Ive så på mange ting gjennom årene, og jeg vil ikke bruke eller legge til dette til min handel. det er en taper. Svar fra Dustin Pass sendt 8. februar 2013: Dette svaret er direkte for Damien, men det vil vise seg å være relevant for alle som tester Forex Black Book Indicator. Denne indikatoren fornyes ikke. Ikke trenden eller signalet. Så langt som din erfaring med denne indikatoren går, har du for øyeblikket ikke nok erfaring til å legge igjen en gyldig anmeldelse. Denne strategien er basert på ukentlig og 4 timers diagram. Det er ingen måte du kan få et sant bidrag til en strategi som dette med en uke eller to i bruk. For å gi deg et eksempel, har jeg en handel åpen på CADJPY fra 24. desember som er opp nesten 1000 pips. Den ene handelen har tatt flere måneder og ville kompensere for flere små tap som du har beskrevet. Jeg har faktisk hatt flere handler. Denne strategien vil ta tap under momentumskift, og vi er veldig åpne om dette faktum, men gitt tid gjør det mer enn opp for dem under lange løp. Tatt i betraktning dine tap er ikke mer enn 2 til 4 (forutsatt at du følger retningslinjene våre) og gevinster er mer som 15 til 20, må du bare bruke den lenge nok til at markedene skal trenden. Hvis du ser tilbake i historien, fanger nesten alle store trekk i markedene. Dette er ikke pakket som en Holy Grail-strategi, så hvis du var under dette inntrykk, vær så snill å godta unnskyldningene mine. For å gi deg et eksempel på et lignende konsept vil jeg bruke Turtle-forhandlerne. De ville handle hele året, og hovedparten av deres fortjeneste ville komme fra 2 eller 3 handler. Denne strategien er ikke nær så ekstrem, men det er lik fordi du kan kjempe gjennom et momentumskifte i en uke eller så, og så ta en fin 500 til 1000 pip løp. Når du ser på datoen for kommentarene dine, kan du se at vi nettopp er ferdig med store løp på flere par, noe som betyr at du prøvde programvaren da markedet ble nivellering. Kaller det dårlig timing. For et mer fullt bilde kan du se denne videoen hvor jeg går gjennom alle handler på en konto både vinnere og tapere for å gi et mer avrundet perspektiv av strategien som et hull over tid forextradersdailycrisisp709 Jeg vil også legge til at vår demoversjon er primært for deg å se programvaren som et hull. Vi handler ikke hvert signal, og jeg oppgir dette i videoene mine. Vi har filtre som brukes som vi underviser i treningsmateriellet for de som kjøper Forex Black Book. Uten disse filtrene vil du pådra deg mer tap enn vanlig fordi du vil ta handler som vi ikke nødvendigvis ville ta. Jeg håper dette har gitt litt lys på dine bekymringer, og jeg vil gjerne ha deg til å fortsette å jobbe med indikatoren og gi tilbakemelding. Jeg er en stor fortaler for klare og nøyaktige vurderinger, men det er viktig at enhver anmeldelse gitt for et produkt er basert på riktig bruk av nevnte produkt. Jeg takker for at du tok deg tid til å publisere dine erfaringer som det gjør vårt samfunn til et bedre sted. Forex Black Book trading system kopiere dette var det jeg la på Forex Peace Army for Forex Black Book System jeg har delt på denne tråden, ifølge Dustin han forteller meg at det ikke er et macd-system, hvem prøver han å glemme dette var min kommentar under forex peace army Jeg har sprukket dette systemet, det er ingenting mer enn et macd-system med trenden, jeg har låst opp alle hemmelighetene hans til dette systemet bruker den 5 ema skift 5 for inngang med macd i en bestemt posisjon, når macd går under 0 linjen i en opp trend du vil se etter et kjøp, så inngangen er når prisen krysser 5 ema shift 5 etter at du ser macd under 0, så min overordnede oppgave på dette systemet er at det fungerer, men jeg synes det ikke er greit å lade penger for dette systemet som folk allerede har tilgang til denne informasjonen, så det er urettferdig å belaste så mye, jeg må konkludere med at dette systemet er en svindel. under betingelsene at det ikke er mer enn et macd trendsystemsvar fra Dustin: Kommentar: Lagt inn av Dustin Pass på 2013-02-19 07:51 Hei James, jeg er glad for at du har funnet systemet vårt lønnsomt, og jeg er glad for at din samlede oppgave er at det fungerer, men jeg forsikrer deg om at jeg ikke bruker MACD som en del av denne strategien. Når det blir sagt, selv om jeg brukte det, ser jeg ikke hvor det er relevant, eller hvorfor du ville ha et problem med dette. Det er virkelig ikke noe nytt. Det er et spørsmål om hvordan du bruker det som er tilgjengelig. Hvis jeg bruker et bestemt verktøy, dvs. MACD (som jeg ikke), og jeg finner en måte å bruke den lønnsomt på, er jeg foran 97 av handelsmenn der ute som vanligvis mislykkes, og systemet mitt har verdi og kan bli solgt. Når du kjøper noen strategi eller programvare, kan du ganske mye anta det bruker en kombinasjon av indikatorer eller konsepter som er lett tilgjengelig uten kostnad. Det du betaler for, er ikke verktøyene, men tid og energi brukt til å identifisere de som jobber sammen, samt regelsettet som brukes til å søke dem og være lønnsomme. Lykke til med din handel. Damien, NSW, Australia kan du også kommentere Forex Peace Army angående dette systemet. Forex Black Book trading system kopiere turnupvol: Takk for systemet James Hva jeg virkelig likte om det svarte boksystemet var utgangsnivåene, har du en indikator for den vedlagte er et skjermbilde av dem. takk ja, jeg har funnet ut hva de gjør for dette også, de bruker bare Fibonacci for dette målnivået, de tar de nyeste høyt og de slipper Fibonacci fra dette høyt ned akkurat 178 pips hver eneste gang, jeg skjønte dette ut, ta opp nivå 1 og trekke ned nivå 2 fra det, du får 178 pips hver eneste gang dette kan ta litt tid å forklare, hva du må gjøre er dette, du må sette din fibonacci til følgende jeg har bare skjønte, det er ikke den siste svingen høyt, det er noe annet som jobber ut fra denne Fibonacci-innstillingen, dette er noe vi må finne ut av

No comments:

Post a Comment