Friday 17 November 2017

A2 Aksjeopsjoner


A2B-adapterbåndet gir et ambidextrous tilkoblingspunkt på toppen av M16AR15 A1, A2 og A4 støtfanger. Dette fører til at slyngevedlegget peker mot toppen av våpenet, og reduserer tendensen til at våpenet fliper opp og ned, noe som er tilbøyelig til å skje ved bruk av standard slyngefestepunkt på bunnen av lageret. A2B-adapteren er perfekt brukt sammen med Vickers Combat Applications Sling eller Victory Two Point Sling. Etter installasjonen må du sørge for at adapteren er tett nok til å ta tak i tagenden på innsiden av den vedlagte Hook and Loop-fanen. Som med alle Blue Force Gear-produkter, er Vickers Sling laget med toppkvalitet i USA, er Berry Compliant, og har en begrenset levetidsgaranti. Applikasjoner Slyngeadapter for fast lagervåpen A1 A2 Buttstocks med slyngehjul på bunnen av aksjen Noen Remington 870, Mossberg 500-serie haglgeværer A2B Buttstock Adapter kan ikke installeres riktig på noen hagle eller rifle buttstocks. Retur akseptert på ubeskadigede Adaptere 1.25 Invista løsningsfarget Cordura for stødig farge. ITW Ghilletex LoopLocs for maksimal signaturreduksjon Blued Steel D-ring Anmeldelser (3) Leapers UTG AR-15 Fast Buttstock, A2 Style, Komplett sett, Svart Uansett om du er i en tilstand som krever en fast aksje eller du bare foretrekker den solide følelsen av en kvalitet M16A2-lager, er UTG AR-15 fast buttstock akkurat det du leter etter. Dette er et komplett sett som inneholder en 4,8-ounce buffer, actionfjær, mottakerutvidelse, lager, buttplate, lageravstand og lagerskrue, så alt du trenger å gjøre er å installere den på mottakeren din. På baksiden av lageret har du lommepåpning for et rengjøringssett, små deler og tilbehør til AR-15-riflet. Egenskaper og spesifikasjoner: AR-15 A2 Style Fast Buttstock Materiale: Aluminium Black Impact-Resistant Polymer Dimensjoner: 10,6L Vekt: 25 oz Oppbevaringslomme Åpning på bakre ende Inkluderer: A2 Forlengelse Tube Recoil Fjær Buffer Assembly Lager Spacer Og Skrue Totalt antall anmeldelser: 12 quotFrist tid jeg har bestilt fra CTD. Bra produkt, rask frakt. Hvis du leter etter et lager som dette, vil du bli skuffet. Veldig solid takk, billigere enn skitt. Jeg vil bestille igjen fra deg. Jeg har kjøpt denne aksjen for min første AR-15-bygge, jeg ble overrasket over at den ikke hadde slottmutteren som er standard på andre aksjer som jeg har sett på. Det passer godt, ser bra ut, og har A2-følelsen som jeg husker fra min tid i Corps. Jeg må ta det nedre i intervallet og bryte det inn, men jeg er veldig fornøyd med utfallet og utseendet. Jeg anbefaler denne varen. quot ndash semper fi quotThis er en stor lager. Jeg bygger en A2-riffel og venter på øvre og denne aksjen går bra med den nedre jeg har. Passformen og installasjonen var veldig enkelt. Bare vær forsiktig når du tar av lokket som holder bufferen og våren inn i aksjen. Awesome Stock. quot ndash Doug, Casper, WYOriginally Postet av HipSh0T: Har noen prøvd å bestille ting fra FN ennå nå at de selger en kommersiell AR og M4. Jeg har nettopp lest en artikkel som sier at de produserer 4000 våpen om dagen. Et sted i South Carolina. De produserer ikke noe for sivile i S. Carolina, det er FNMI. FN15 er laget av FNH i VA, karbinen jeg håndterte var som hvilken som helst annen runde av møllen AR, boltholderen er ikke F eller FN merket, det er ikke bolt MP testet, og øvre mangler noen markeringer som sparer for Cerro smi-kode, ikke F-merking. Det så ut som en parts kit pistol fra noen antall produsenter de siste 8 årene. Sikkerheten var ikke S merket, forhandler venn selv la meg ta FCG ut og det er bokstavelig talt det samme delesettet fra DPMS, samme maskinering merker, grov anodisering og skinnende billig følelse pistol grep. Mens FNH til enhver tid kan selge enkelte deler, får du samme del fra en hvilken som helst nettdistributør. Jeg liker mange medlemmer i dette forumet var spent på FN som produserer en AR som den jeg bar i 6 år. Men det er ikke det som blir produsert. Nærmeste ting å utstede har og alltid vil være Colt, A4-varianten jeg fikk håndtere var spot on, kaste en M5 RAS og en RCO på den, voil, M16A4. Opprinnelig skrevet av Aaron33: Jeg hører at en Vltor A5 lager kit kan være veien å gå. Når jeg har penger, plukker jeg en opp. De har en A2-aksje med deres RE, nå endte jeg med DPMS-settet fra Ar15sport, raskt frakt og de oppgir frakt, så send den den billigste måten. Fikk min på to-tre dager Lageret ser bra ut. Jeg er glad for at det er mørkere enn noen av bildene jeg har sett av lysere grå. PS! Jeg har en A5 RE på min første (bare til jeg er ferdig med neste bygge) og liker det selv om jeg ikke har noe å sammenligne med. Det er ingen tvil om at våpen i offentlighetens hender har forhindret terrorhandlinger eller stoppet dem. Quot - Israels politiinspektør General Shlomo Aharonisky

No comments:

Post a Comment