Tuesday 17 October 2017

Black Hund Trading System Metatrader


BlackDogSystem Review Besøk siden Jeg har vært med hundene i de siste ni månedene eller så. Ive allerede i stand til å lage live-handel og viktigst lønnsomme. Uten tvil har det kun vært mulig for to ting, nemlig (1) Et godt system og (2) Et godt støttende fellesskap Jeg skal gå litt om poengene. Black Dog-systemet har alt man trenger for å handle FX når det gjelder å legge til indikatorer og maler i diagrammet, ikke en eneste indikator er nødvendig for å skape en lønnsom handel. For det andre er Black Dog-systemer godt definert og beskrevet med visuelle representasjoner som gjør det lettere å forstå. Enhver seriøs handelsmann kan gjøre det hvis det er riktig studietid og karttid er investert. Nå kommer det andre punktet i diskusjonen som er det støttende fellesskapet man får rett etter at han registrerer seg for systemet. Jeg skal ikke mye om det. Jeg har bare ett ord for å beskrive fellesskapet - det beste. Når jeg har sagt alt dette, før jeg penner ned, for de som ennå ikke skal gjøre noe system for dem, vil jeg gjerne si at systemet bare fungerer når du vil ha det. Det er du som skal jobbe og gi det en skikkelig gå, fordi du vil bruke det ikke omvendt. God handel til alle Muktadir Black Dog Trader. Jeg har postet mange dårlige anmeldelser på FPA nylig, og jeg syntes det var bra å legge inn en positiv anmeldelse for en av de få FX-produktene jeg noensinne har brukt som har vært nyttig lønnsomt. La det være kjent at jeg bare vurderer selve forumsystemet. Dette er ikke en signaltjeneste. Det er primært et utdanningssted med en kjernegruppe av dedikerte medlemmer. Disse medlemmene har vist seg å være gode handelsmenn og er veldig sjenerøse med sin tid. BD-systemets reelle styrke er fellesskapet av handelsmenn som omgir det. hvorav noen har eksistert i fem eller seks år. Da jeg kom på føttene tidlig i 2011, hadde jeg mange tilbud på en-mot-en-treningsøkter via Skype - og ikke bare fra Black Dog Dave. Også fra andre kjerne medlemmer. Så langt som selve systemet. Jeg nøler faktisk å kalle det et system. Det er mange mekaniske systemer der ute som du kan bruke, med harde og raske regler. Jeg har kjøpt min rettferdige andel og mistet min gode andel penger. Jeg tror det som er nyttig å vite om dette forumet, er at det er retningslinjer og grunnleggende indikatorer som brukes, men du lærer virkelig å handle prishandlingen. Systemindikatorsettet er (og jeg redaksjonerer nå - dette er bare min mening) bare et objektiv som du ser prishandlingen på som skjer i markedet. Alvor. gjør den gjennomsnittlige forhandleren en sjanse til å handle mot store banker som har HFT-evne, auto-forhandlere, innsideinformasjon, hele team av analytikere dedikert til et enkelt valutapar, etc. Jeg vil si nei. Dermed er den eneste måten å vinne i Forex å ikke spille det spillet, etter min mening. Dette er en mye mer grunnleggende tilnærming, en som kapitaliserer noen mønstre som gjentar seg i markedet. HVER DAG, OG PÅ HVER TIDSPUNKT. Det fører meg til mitt neste punkt. Det er underfora i forumet dedikert til alle handelsmenns potensielle stil. fra 1 minutt diagrammer opp til høyere tidsrammer (daglige og ukentlige diagrammer). Også det er egentlig bare ett system, men det er fem versjoner eller visninger av grunnsystemet (original, mtf1, mtf2, mtf3 og Quick Fix). Nye medlemmer får tilgang til de grunnleggende reglene i Quick Fix-delen. Jeg har selv omsatt dette med suksess. Etter at du har nådd et visst antall innlegg på forumet, har du tilgang til de andre visningene. Jeg vil si dette er et godt trekk på Daves del. hjelpe handelsmenn å lykkes ved å få dem til å lære PRISAKSJONS-reglene på den enkleste versjonen av systemet. Har jeg klager Ikke egentlig. Jeg gir dette bare 4 stjerner i stedet for 5 fordi forumet var veldig overveldende forvirrende for meg som nybegynner for to år siden. Alle aktive handelsmenn og nybegynnere har journaler og registrerer sine handler. og det ser ut til at BD-reglene er et utgangspunkt for de fleste. De fleste (inkludert noen av kjernemedlemmene) har tilpasninger til de grunnleggende reglene for å passe til deres grunnleggende stil. De aller fleste mennesker handler av 15 min diagrammer. men det finnes en hel rekke versjoner av hvordan man håndterer handler når du har en Black Dog-oppføring. Noen mennesker har statisk stopptap, andre bruker svinghøyder eller nedturer, noen bruker pivoter, andre bruker det basert på ATR, etc. For mål. Det er noen mennesker på forumet eller i live handel rom som bruker (seriøst) 3 pip mål. Det er andre (som meg selv) som ikke tar mindre enn 20 pips. Noen handler asiatisk, noen handler i London, noen handler New York, etc. Jeg må si - skjønt - hvis du dedikerer deg selv til forumet, vil du sannsynligvis ende opp med en god handelsmann eller (som meg) halvveis anstendig en . På slutten av dagen. med mindre du abonnerer på en anerkjent signalservice. Det er ingen magisk kulde, og suksess som en næringsdrivende er direkte proporsjonal tid og krefter du legger inn i det. BACK DOG FOREX SYSTEM FOR METATRADER (BEST SYSTEM) Beste Forex Trading System Vel, jeg tror det - vi har faktisk eksistert Offentlig i omtrent syv år nå, synes alle handelssystemene som kom ut samtidig, å ha forsvunnet, og jeg lurer på hvorfor. Hundene har seierslag, de lave trekkene, allsidigheten og brukervennligheten. Enkelhet også. Dette er noen av grunnene til at hundene har blomstret. 98 av handelsfolk mister - ikke gjør hva de gjør. Sett de svarte hundene på et diagram og se etter fortjenesten. Eventuelle tidsrammer kan brukes. Forex. Metaller. Indekser. Commodities. etc. Vi bruker Metatrader 4 kartleggingsprogramvare. Hovedprinsippet til vårt program er enkelhet, og holder disse kartene tydelige for alle søppelindikatorene der ute. Du vet de som megleren elsker deg å ha og bruke - fordi han vet at de ikke jobber, og han vil at du skal bruke dem. Velsigne ham. Jeg vet at det er veldig enkelt å fortsette å legge til denne indikatoren og den indikatoren, før du stirrer på en pizza. Ikke gi inn i denne tapende mentaliteten. Hvis du kan tømme hodet på hva de aller fleste tapende handelsmenn gjør, kan du ha en sjanse. Hvis alle gjør det og mister. så ikke gjør det. Enkel å bruke handelssystem De svarte hundene er bare de svarte pilene plassert på våre diagrammer med en spesiell indikator, vi handler kun i den retningen som er angitt av m. Skulle en svart hund peke ned, vil vi bare handle med de røde pilene. Skulle en svart hund peke opp, da vil vi bare handle med de blå pilene. Hvor enkelt er det Det er grunnlaget for den opprinnelige Black Dog og handelssystemet som helhet, selv om vi ikke lenger bruker det, men vi bruker de samme prinsippene med alle våre metoder med de fleste av våre medlemmer som handler Quick Fix eller MTF23 . Selvfølgelig tar vi hensyn til andre ting, men det er grunnlaget for metoden som har tjent meg godt i mange år med handel. Jeg vil ikke bytte noen annen metode i dette livet. Lett å bruke handelssystem De svarte hundene er rett og slett de svarte pilene plassert på våre diagrammer med en spesiell indikator, vi handler bare i den retningen som er angitt av m. Skulle en svart hund peke ned, vil vi bare handle med de røde pilene. Skulle en svart hund peke opp, da vil vi bare handle med de blå pilene. Hvor enkelt er det Det er grunnlaget for den opprinnelige Black Dog og handelssystemet som helhet, selv om vi ikke lenger bruker det, men vi bruker de samme prinsippene med alle våre metoder med de fleste av våre medlemmer som handler Quick Fix eller MTF23 . Selvfølgelig tar vi hensyn til andre ting, men det er grunnlaget for metoden som har tjent meg godt i mange år med handel. Jeg vil ikke bytte noen annen metode i dette livet. Handelsstrategier som virker Her er to 15 min tidsrammer fordi dette er min foretrukne periode. ALLE Black Dog-metodene fungerer på hvilken som helst tidsramme du velger. USDCAD og EURJPY nedenfor viser de svarte hundene og SES (blå og røde piler) i aksjon. Black Dog Quick Fix Takk for at du leser om de svarte hundene. Å bli med i vårt store samfunn vil sikkert hjelpe deg i din handel. Aldri handle alene igjen. Vårt forum og handelsrom er til din tjeneste når du blir medlem. Det er folk fra hele verden som alle handler valutamarkedene, og vi pleier å hjelpe hverandre i våre strategier og metoder. Vi driver svært sjelden aktivt vårt flaggskip, det originale Black Dog-systemet, og anbefaler alle nye medlemmer å følge en foreslått plan. Det er å lese og studere det opprinnelige systemet bare for å få de prinsippene og konseptene vi bruker i handelshjernen, og å forstå hvordan vi ser på markedene. Dette kan gjøres parallelt med å studere og handle med Quick Fix som har lignende konsepter. Når QF er mestret, er det på tide å gå videre til MTF2. QF er et fint system og en som mange en spirende pirat har forsøkt å miserably kopiere. Vi har mange medlemmer som kjøpte fra pirater bare for å ende opp med hundene senere. Vær forsiktig. Hvorfor har en Quick Fix Vel, vi pleide å ha vår originale BD, MTF1, MTF2 og MTF3. Det ble bestemt at dette bare var for mye. For mye informasjon. Som du vet, er BD ikke lenger handlet, og MTF1 og MTF3 har blitt lagret, men er tilgjengelig for inspeksjon i våre Officers 50 Club. O50 Club er for medlemmene som blir faste. Det lever fortsatt to gode systemer. Begge veldig liknende, forresten. Og dessuten gjør Quick Fix akkurat det - det går deg på kortest mulig tid. Vil du se noen diagrammer av QF Følgende diagrammer viser bare en av våre indikatorer for klarhet. Har ingen illusjoner om hvor gode disse metodene er. De fleste av diagrammene nedenfor viser spill på en fredag, de var ikke kirsebærplukket. Jeg handler ikke aktivt alle de som vises nedenfor, fordi jeg liker å konsentrere meg om bare to eller tre. Likevel viser de gode inngangsområder, og jeg sier områder fordi på Black Dog vi IKKE handler indikatorer. Vi ser etter en spesifikk oppføringssituasjon etter at varslene har dratt oss til et bestemt valutapar. Jeg handler generelt om 15 minutters tidsramme, men vi har et utvalg nede for deg. Heres GBPCHF M15: Store nyheter påvirket Kabel under - Jeg har en tendens til å stå til side når disse nyhetsmeldingene er truende da jeg har blitt fanget for mange ganger og prøver å forutsi eller forutse bevegelser. Det er bedre å bare la systemet fungere for deg. The Black Dogs (et hvilket som helst system) jobber på hvilken som helst tidsramme og handelsbil, men det daglige diagrammet til EURCHF nedenfor er for sakte for min tålmodighet. Jeg antar at jeg er en scalper på hjertet. Men det er mange forhandlere som foretrekker høyere tidsrammer - de på jobben, for eksempel eller med andre forpliktelser. Bare ute av nysgjerrighet, på den andre av de to signalene på EURCHF over det var faktisk over 500 pips i farten. Det var da en retrace etterfulgt av en ytterligere dråpe godt over 1300 pips. Jeg må ta en titt på denne Daglige tidsrammen. Vi har et EURJPY diagram neste, av H4 tidsrammen - igjen, for sakte for meg, men ok for noen. Kun to signaler på dette diagrammet som forrige ned-signaler var ugyldige på grunn av våre andre bekreftelser. Det er ikke noe problem som vi ikke kan forvente å handle med hvert signal. H1 tidsrammen (1 time) er den samme som alle andre - med mange gyldige signaler. Det er opp til deg hvordan du nærmer deg å takle problemet. Dette var det eneste gyldige signalet på denne bestemt fredag ​​som kom rundt klokken 12.00 GMT. Dow Jones-indeksen er en annen som jeg handler regelmessig, men ikke på H1 som vist neste. Hvis megleren gir indekser, er det verdt å ta en titt på Dow. Fortsett med temaet å vise de vanlige tidsrammene vi har nå et 30-minutters diagram over EURUSD som viser tre signaler. Nå, for å beskrive måten jeg handler for en mo (forutsatt at jeg gjorde 30 minutter) - ville det tredje signalet ikke ha fristet meg da nyhetsmeldingen fortsatt var i spill. Effektene av det ble tydeligvis avvist og prisen returnerte til nyhetsnivå. Jeg står godt til side under denne volatiliteten. Det andre signalet kommer ikke inn i spillet, heller ikke som jeg allerede hadde vært i handelen fra det første signalet før det andre signalet ankom. Husk at vi ikke går inn på disse signalene - de forteller oss at noe skjer og vi må da ta en beslutning. Heres diagrammet: Vi har ikke mange i våre Trading Room som er enamored med trading Gold - men noen gjør og de gjør det bra. Personlig har jeg aldri gjort det bra med det og bor hos mine to valutaer og Dow. Deretter har vi et 5-minutters diagram: Heres et annet H1-diagram denne gangen av Brent viser to anstendige signaler. Jeg vil ikke kommentere ytterligere. ID bedre lukk diagrammer med en M1 ett minutt tidsramme. Personlig tror jeg at denne tidsrammen er for tapere - og jeg er en av dem. Bare for fort for meg, da jeg ikke kan få min handelshjerne synkronisert med den hastigheten. Sett meg inn på M15 tidsrammen, og det er en helt annen historie. Hester for kurs. Black Dog Quick Fix ble opprinnelig solgt som et eget system, men vi bestemte oss for å innlemme alt innen engangsprisen. Det er ikke noe mer å betale med hundene. Du viser tro på oss ved å kjøpe hundene - vi prøver å gjengjelde oss når vi gir all den hjelp vi kan. Men vær så snill å huske på at vi liker å handle også. Vi har nå mange medlemmer som gir opp sin egen tid til å hjelpe andre til å bli bedre handelsfolk. Vårt forum og Trading Room er veldig veldig vennlig og vi har sporadisk skumle når markedene er stille. Det slår sikkert med å stirre på diagrammer hele dagen på ditt ensomme. Vi håper at du blir med oss ​​i handel med hundene, men hvis ikke, vennligst la meg ønske deg alt det beste i din handel. Den beste av de beste - MTFene våre Mini Trend-Finders (eller MTFs) er det beste vi har, og de brukes av en stor prosentandel av BD-forhandlere. Selv om det må sies at QF tar sin rettferdige andel også. Som med alle Black Dog-metoder kan du blande og matche om det så gleder deg. Ideen er tross alt å tjene penger uansett hva det tar, og Black Dog forstår at ikke alle handlende er de samme. Noen som en klar handelsskjerm mens andre foretrekker begge våre bekreftende indikatorer nederst. Noen selv inngår handler innenfor vår No Trade Zone hvis signalet er sterk nok, mens andre har en fast regel om dette. Uansett hva slags tilfelle, vil Black Dog generere signaler for deg som vil gjøre det mulig for disse handelsbeslutningene å bli laget med tillit. Som med alle Black Dog-metoder, gjelder følgende: handel NOEN tidsrammehandel. Eventuelt kart - eller instrumenthandel med Metatrader 4-handel i vårt Live Trading Room med andre handelsfolk fra hele verden har tilgang til FORUM, bortsett fra Officers 50 Club som krever 50 innlegg for automatisk oppføring Start din egen tidsskrift i forumet, legg inn dine handler for å diskutere, bli dyktige og hjelpe andre nye handelsmenn til å nyte vårt bibliotek og Free Stuff-seksjoner bli en Black Dog-affiliate, og gjør ekstra, og bli med i Home Business ventures. En ting er sikkert, vil du bli med i et av de vennligste foraene på nettet - alle hjelper alle andre, om mulig. Det er alltid noen som vil få svar for deg. Et interessant faktum er at vi av og til ser handelsmenn forsvinne. Jeg antar at det er vanskelig å gi opp det system-hoppende instinktet, men vi ser alltid dem tilbake i brettet for lenge. Sitat - Uansett hvilket system jeg prøver, kommer jeg alltid tilbake til hundene Allikevel, nok av fluffen, vi er ikke veldig gode på det. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker standard salgsside fraser - Shocking Discovery eller Forex Loophole og den vakre Gjør 10.000 på en dag fra en 50-konto. Vi viser heller ikke mangfoldet av ikke-eksisterende CDer, og vi viser heller ikke de falske utsagnene og tidsfølsomme-delta-nå-eller-andre gimmicks. Vi bruker ikke blinkende lys, dansende jenter eller ringeklokker og fløyter. Det er fantastisk hvis du gjør det med oss, men ikke verdens ende hvis du ikke. Vi vet alle at det er en kamp mot Mother Forex, og handelsmenn bør holde seg sammen og ønske hverandre godt. Held og lykke til deg. Jeg viser deg nå noen bilder av meg på en strand med min laptop og en pina colada på bordet ved siden av meg. Ja, jeg handler og gjør en formue. Nei, bedre ikke fordi det ikke ville være sant. Ja, jeg har flyttet til Spania for å unngå det britiske været og handel har tillatt meg å gjøre det. Men det er der det ender. Jeg er den samme som den neste fyren. Tilbake til handel. Som vanlig viser du noen diagrammer av MTF3, minus indikatorer som vi ikke ønsker å gi spillet bort, gjør vi Alle kartene som vises nedenfor blir snappet på tett på fredag. Først har vi forex EURJPY 15 minutter, tre signaler i dag, men den første var ganske tidlig for meg. EURUSD hadde to signaler, den andre ganske bedre enn den første. Men ideen om intradag-handel er ikke å la en vinner bli en taper som med den første av de to signalene. Kabel hadde lignende to sett opp til forrige diagram. Ingen videre kommentar. Gull 15 minutter har vært ganske bra bare i det siste hvis du er veldig forsiktig. Tre beauts her - og en fjerde tidlig om morgenen - britisk tid. På den daglige tidsrammen for å vise at hundene kan brukes på en hvilken som helst tidsramme. FTSE er veldig generøs siden forrige uke i april, og gir rundt 300 poeng. Brent olje på 15 minutter - et par gode handler der. Bare for å vise at hundene jobber med aksjer - heres en annen daglig tidsramme. Men hva med alle de andre pilene som ikke var så gode handler Vel, det er her våre bekreftende indikatorer kommer inn i spill. En eller begge deler. Vi har også en No Trade Zone som holder oss ut av mange problemer. Når vi handler lavere tidsrammer, så unngår vi nyheter - dette kan være veldig volatilt, men nyheter er nødvendig for å få markedet til å bevege seg, slik at vi kan komme inn i de saftige bevegelsene. Vi gir bare litt tid til å slå seg ned, er alt. Vi har noen andre triks opp i ermet vårt for å hjelpe oss i det daglige slaget med Mother Forex. Poenget er, hos Black Dog, handler vi IKKE pilene, eller noen annen indikator. De indikerer ganske enkelt. Vi har velutnyttede og kamptestede måter å komme inn på noe marked ved å la IT komme til USA, og ikke omvendt med oss ​​jage på markedet. Selvfølgelig, alt dette kommer til ingenting hvis en handelsmann ikke kan følge enkle regler. Dette er kernen i problemet og generelt svaret på en mislykket handel. Vi tål Tålmodighet og Discipline som en vel brukt platespiller. De sier at 95 av handelsmenn mister penger eller blåser kontoen deres, sannsynligvis forlater handelsstedet helt, noe som er en skrikende skam. Personlig tror jeg det er høyere enn det. Jeg skjønte veldig raskt årsakene til dette og endret min melodi tilsvarende og drastisk. Jeg måtte ta en frisk titt på å takle denne virksomheten cos, det er sikkert noen fantastiske penger å bli gjort hvis du vet hva du gjør. Det tok meg veldig lang tid å se at det som alle gjorde og brukte, hadde blitt gjort og brukt gjennom årene uten stor suksess. Alle, men alle bruker de samme gamle metodene med samme gamle utfall - feil. Ikke gjør og bruk det som taperne gjør og bruker. Tenke utenfor boksen. Heres et annet poeng å vurdere - hvis meglerne gir deg gratis, alle disse fantastiske indikatorene, så kan du være sikker på at de ikke fungerer. Tenk på det. Det er ikke rakettvitenskap. De kommer ikke til å gi deg mulighetene til å ta mye penger av dem - ingenting kan være surere. Det er her Black Dog kommer til redning. Mange takk for å lese. Se deg på innsiden. Black Dog Forex Trading System Love Trading KjøpSell Arrow Signals Prøv dette Etter å ha lest og skrevet om Black Dog Forex trading system før jeg var glad for å komme over Paul som er en ivrig fan av Black Dog. Jeg var spesielt fornøyd da han sa at han ville skrive en anmeldelse for GreatTradingSystems basert på egne personlige erfaringer med handel med systemet de siste 6 månedene. Paul skriver nå regelmessig om sin handel og Black Dog-systemet, og jeg har tillatt ham å inkludere sin tilknyttede lenke til handelssystemet i bunnen av anmeldelsen da han skrev anmeldelsen gratis. Men jeg vil gjerne gjøre det klart at GreatTradingSystems ikke profitterer på noen måte fra den linken jeg bare ønsket en anmeldelse skrevet av noen som faktisk handlet den. Selvfølgelig kan man stille spørsmål om at Paulus er bias på grunn av det faktum at han er tilknyttet Black Dog, og som du vet, vil jeg normalt stille spørsmål. Imidlertid, som han regelmessig legger inn på sin handel, og du kan følge ham på sine nettsteder før du vurderer å kjøpe systemet (hvis du ønsker det) tror jeg at du vil få god mulighet til å bestemme hvor uavhengig anmeldelsen er. Black Dog Forex Trading System gjennomgang Jason ba meg om å skrive en anmeldelse Black Dog Forex Trading noen som han var ivrig etter å få noen som hadde brukt det i rimelig tid. Ive har faktisk brukt systemet siden august 2009, og i sin reviderte form har strategien gjort over 1600 pips. Min opprinnelige metode for handel med den svarte hunden gjorde omtrent 1200 pips om et par måneder, men var litt for høyt vedlikehold for komfort, så jeg revidert kriteriene for å filtrere ut noen av de høyere risikotransaksjonene. Før jeg kommer inn på den egentlige strategien, ville jeg bare snakke om hva som kjøper Black Dog-systemet, som får deg. Kundeservicen fra Dave, forfatteren av systemet, er uten sidestykke, og alle spørsmålene blir behandlet som regel om noen timer. Endret kriteriene for å filtrere ut noen av de høyere risikohandlerne. Du har også tilgang til Black Dog-forumet, hvor erfaring fra Black Dog-forhandlere holder tidsskrifter av sine daglige handler, noe som er en veldig nyttig ressurs for nye handelsfolk. Det er også et handelsrom der handelsmenn vil flagge potensielle Black Dog-trader lever for andre handelsfolk for å ta Ive sett lignende tjenester som koster 100 8211 200 per måned alene. En til en live trading via Skype kan også ordnes gratis. Så når du vurderer at systemet også er veldig lønnsomt, er det åpenbart en flott pakke. Den eneste kritikken jeg vil plassere mot Black Dog er at det er for mange måter å handle på, og det er veldig viktig å ha handel med noen strenge faste regler som du bare ikke bryter i det hele tatt. Måten jeg handler Black Dog på, er ikke noe unikt. Det er egentlig bare en samling av indikatorene og reglene som følger med i dokumentasjonen som er på Black Dog-nettstedet. Jeg overvåker for tiden 8 markeder, men vil anbefale å se bare 2 når du starter. Markedene jeg ser er usdgbp, eurusd, usdjpy, eurjpy, audusd, nzdusd, usdchf, usdcad og jeg handler av 15 min tidsramme som de fleste Black Dog-forhandlere gjør. De grunnleggende reglene jeg følger er: - Ikke ta handler på hver side av høye innslag av nyhetsmeldinger - Den 1 timers MACD (se diagrammet) må være grønn for kjøp eller salg for rødt. Øverst på MACD (vennligst se diagram) må være over den blå linjen for et kjøp nedenfor for en selg. Prisen må være over 50 EMAs (se diagram) 038 15 EMA for et kjøp under for salg Hvis alle disse er på plass, kan vi se etter mulige oppføringer: - Oppføringer blir gjort når prisen går gjennom og hopper av 15 ema. Vi venter på prisen for å gå 3 eller 4 pips forbi den høye (for kjøper) eller den lave (for selger) av det forrige stearinlyset. Stoppetapet er 20 og fortjenesten målet også 20. Ta en titt på diagrammer for klarere forklaring. Kjøp og selg handelseksempler (klikk for å forstørre) BlackDogForex har bedt om at disse diagrammene fjernes, da det ga for mye informasjon til leseren til denne artikkelen. Handelseksempler redigert for ikke å gi systemet vekk på forespørsel fra eier. Resultater klokt går tilbake til august Ive hadde rundt 75 suksessrate ved hjelp av Black Dog forex på nivå overskudd grense og stoppe tap så kan anbefale det 100 hvis du er ute etter en vellykket, lav risiko, grei handelsstrategi. For daglige oppdateringer på min Black Dog trading pluss annen gjennomgang, vennligst klikk her.

No comments:

Post a Comment